تابلو فرش تک ستاره   -  تبدیل عکس به تابلو فرش
تابلو فرش تک ستاره   -  تبدیل عکس به تابلو فرش

تابلو فرش تک ستاره - تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلوفرش

فناوری های طراحی امروزه این امکان را در صنعت فرش فراهم کرده است تا افراد بتوانند عگس های شخصی خود را با کیفتی مطلوب و جذابیتی مانا به تابلوفرش تبدیل کنند.

تابلوفرش ها محصولاتی با دوام بوده تا سال ها می تواند به عنوان یک یادگاری ارزشمند باقی بماند.

این محصول می تواند بهترین هدیه از طرف کسانی باشد که دوست دارند هدیه ای ارزشمند و ماندگار به عزیزانشان تقدیم کنند.

ما زمان را برای شما با اصیل ترین محصول ایرانی می بافیم.

شما می توانید عکسی از خود یا عزیزانتان و همینطور هنرمندان یا شخصیت های مشهور مورد علاقه خود برایمان بفرستید تا ما آن را برای شما به تابلوفرشی زیبا و نفیس تبدیل کنیم.


جهت سفارش محصول می توانید باشماره 09103851223 خانم بزرافشان تماس حاصل فرمایید.
جهت مشاهده سایر محصولات ما نیز می توانید از سایت قالیکده به نشانی www.ghalikade.ir دیدن فرمایید.

تبدیل عکس به تابلوفرش      تبدیل عکس چهره به تابلوفرش     تابلوفرش چهره     تابلوفرش شخصی     تابلوفرش تبلیغاتی        تابلوفرش سفارشی        تابلوفرش      تابلوفرش ماشینی      تابلوفرش کاشان      تابلوفرش تبدیل       خرید تابلوفرش       فروش تابلوفرش      قیمت تابلوفرش     تابلوفرش چاپی      تابلوفرش تک ستاره کویر 


تبدیل عکس به تابلوفرش

تکنولوژی  جدید در زمینه طراحی این امکان را فراهم کرده تا بتوان تصویر را به نقشه هایی با قابلیت بافت تبدیل کرد و سپس آن ها را  به صورت تارو پود به تصویر کشید.

شرکت فرش تک ستاره کویر نیز با بهره گیری از طراحان خوش ذوق و تکنولوژی های پیشرفته عصر جدید در زمینه طراحی و بافت در تولید و عرضه این محصولات فعال بوده و در راستای ارائه ی محصولی با کیفیت با قیمتی مناسب به مشتریان خدمت رسانی می کند.

شما می توانید عکس چهره خود یا عزیزانتان را برای ما ارسال کرده و پس از طی مراحل طراحی و بافت تابلوفرشی زیبا و ماندگار از آن را تحویل بگیرید. 

انی محصول به طور ویژه مناسب هدیه دادن و یادگاری ایست زیرا که مانایی و دوام صد ساله دارد.



برای مشاوره و یا سفارش محصول با شماره 09103851223 خانم بزرافشان تماس حاصل فرمایید.


تبدیل عکس چهره به تابلوفرش، تبدیل عکس به تابلوفرش، تبدیل عکس شخصی به تابلوفرش، تبدیل عکس، تابلوفرش، تابلوفرش تبلیفاتی، تابلوفرش سفارشی، تابلوفرش شخصی، تابلوفرش تبدیل، تابلوفرش 1000 شانه، تابلوفرش تک ستاره، تابلوفرش ماشینی، تابلوفرش کاشان، تبدیل عکس به تابلوفرش شخصی، تبدیل آرم به تابلوفرش، تبدیل لوگو به تابلوفرش، تابلوفرش سفارشی، تابلوفرش چهره، تابلوفرش شخصی