تابلو فرش تک ستاره   -  تبدیل عکس به تابلو فرش
تابلو فرش تک ستاره   -  تبدیل عکس به تابلو فرش

تابلو فرش تک ستاره - تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش

تابلوفرش سفارشی - تبدیل عکس شخصی به تابلوفرش




درباره تابلو فرش ماشینی


تابلو فرش یکی از اجزای زیبا ومزین کنندهی هر خانه است . بسته به سلیقه هرشخص می تواند دارای طرح های متفاوتی باشد . این محصول به شدت در ایران محبوب است و به عنوان هدیه گرانبها و با ارزش نیز قلمداد می شود . در حقیقت این محصول به خاطر اینکه دارای طرح های منحصر به فرد است و داخل چارچوبی به نام تابلو نیز قرار گرفته است ، یک هدیه با ارزش محسوب می شود . انواع طرح ها روی محصولات تابلو فرش ممکن است پیاده سازی شود ، که بسته به انتخاب مشتری و طراحی طراح نقشه می تواند متفاوت باشد . 

این محصول توسط دستگاه های بروز و مدرن بافته می شود و به عبارتی می توان گفت در کاشان به علت گستردگی قالی ماشینی ، تابلو فرش ماشینی نیز بافته می شود که البته از طرف مشتریان نیز با استقبال خوبی مواجه شده است . در این مقاله سعی شده است همه چیز درباره تابلو فرش ماشینی گفته شودا تا شما در خرید تابلو فرش یک انتخاب مناسب و صحیح را به آسانی داشته باشید .



1- تابلو فرش ماشینی

در حال حاضر دو نوع تابلو فرش ماشینی وجود دارد یکی تابلو فرش چاپی و بافت ماشینی که هردو دارای مزیت ها و معایب خود هستند که در ادامه می خواهیم به انها بپردازیم .



1-1- تابلو فرش بافت ماشینی

منظور از بافت ماشینی این است که ابتندا نقشه ای که مد نظر هست را به دستگاه های بافنده می دهند . سپس آن دستگاه می تواند با استفاده از نقشه خوانی یک تابلو فرش ماشینی را با درهم تنیدن تار و پود ببافد . یعنی از همان ابتدا ، طبق نقشه این محصولات بافته می شوند و از نظر کیفیت هم میشود به آنها اعتماد کرد . اما اگر یک کارخانه بخواهد تابلو هایی با تعداد زیاد ببافد قطعا زمان زیادی طول خواهد کشید ، چرا که سرعت اینگونه دستگاه ها به علت بالا بودن دقت کمی پایین تر از تابلو فرش چاپی خواهد بود . مزیت اینگونه محصولات نیز این است که دارای شباهت بیشتری به نوع دستبافت هستند و عمر بیشتری دارند .



1-2- تابلو فرش چاپی

نحوه بافت تابلو فرش چاپی بدین صورت است که ابتدا قالی در ابعاد مورد نظر به رنگ کاملا سفید بافته می شود . سپس مانند چاپ کردن روی کاغذ ، با استفاده از دستگاه ها مدرن و اتوماتیک نقشه ای که به دستگاه داده شده است ، روی زمینه سفید ، چاپ می شود . البته برای اینکه به نوع واقعی شبیه تر شود ، طرح را پشت و رو چاپ می کنند . این کار کمک می کند که این محصولات یعنی تابلو فرش ماشینی چاپی واقعی تر به نظر برسد . این تکنولوژی آخرین تکنولوژی است که می تواند کمک شایانی به افزایش سرعت قالی بافی کند . البته اگر روی تابلو فرش چاپی محکم دست بکشید زمینه سفید آن را مشاهده خواهید نمود . اما نوع دیگری از دستگاه ها به بازار وارد شده است که می تواند با استفاده از فرآیندی که دارد ، رنگ ها را به عمق الیاف قالی تزریق کند . این قالی هایی که با استفاده از فرآیند تزریق رنگ بافته می شوند ، دیگر باعث نمی شوند که زمینه سفید دیده شود . تابلو فرش چاپی تزریقی نیز از جدید ترین محصولات کارخانه فرش کاشان است که به علت چاپ پشت و رو و همچنین به علت استفاده از دستگاه های بافنده تزریق رنگ ، واقعی به نظر برسد . تابلو فرش چاپی نسبت به بافت ماشینی سرعت بیشتری دارد که نوع معمولی آن البته دوام کمتری در تثبیت رنگ خواهد داشت . البته می توان به این موضوع هم اشاره کرد ، که با آمدن دستگاه های بافنده تزریق رنگ دیگر نباید نگران دوام و کیفیت تابلو فرشتان باشید .


 


برای مشاهده سایر طرح ها، قاب ها و دیگر محصولات ما به وبسایت ها و کانال های تلگرام ما مراجعه فرمایید:


وبسایت فرش و تابلوفرش تک ستاره

وبسایت فرش و تابلوفرش قالیکده

کانال تلگرام تابلوفرش چاپی تک ستاره


 


 


تلفن مشاوره و فروش:


09103851223


خانم بزرافشان


 


03154750320


03154750321


شرکت فرش تک ستاره کویر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد