تابلو فرش تک ستاره   -  تبدیل عکس به تابلو فرش
تابلو فرش تک ستاره   -  تبدیل عکس به تابلو فرش

تابلو فرش تک ستاره - تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش

تابلو فرش منظره ماشینی



طبیعت و مناظر طبیعی همواره مورد توجه طبیعت دوستان بوده است. تابلو فرش های با موضوعات منظره و طبیعت در این دسته قرار داده شده است. تابلو فرش های ماشینی همچون تابلو فرش های فصل های بهار و پاییز، طرح های آبشار ، کوه، جنگل، دریا و رودخانه، تابلو فرشهای طرح غروب و طبیعت دل انگیز و ... که می تواند اثر ماندگار در خانه شما و یا هدیه ای جاویدانه برای کادویی به دوستان و آشنانتان باشد


نام تابلو فرش گویای ماهیت آن است . تابلویی که از فرش ساخته شده است. به فرش‌هایی که در ابعاد کوچک‌تر بافته می‌شوند و جنبه هنری و زیبایی آنها برجسته‌تر از دیگر ابعادشان است و به عنوان یک کالای زینتی از دیوار آویخته می‌شوند، تابلوفرش می‌گویند.


تابلوفرش‌های اصیل، دستباف هستند. اما امروزه نمونه‌های تابلو فرش ماشینی نیز بازار را قبضه کرده است.


اگرچه نمی‌توان هیچ قاعده و چارچوب خاصی برای رشته‌های هنری قایل شد . تابلو فرش می تواند انواع طرح ها را داشته باشد. اما تابلو فرش‌ مینیاتور، تابلو فرش‌ مذهبی، تابلو فرش‌ میوه، تابلو فرش‌ طبیعت، تابلو فرش‌ آثار باستانی و تابلو فرش‌ حیوانات حیات وحش از مهم‌ترین قالب‌های تابلوفرش‌ بافی هستند .


یکی از جالب ترین طرح ها که روی تابلو فرش می تواند وجود داشته باشد تابلو فرش طرح گل دان گل و یا تابلو فرش منظره ای از پرندگان است. این مدل تابلو فرش ها برای خانه هایی به سبک روستیک بسیار مناسب است زیرا خانه های روستیک معمولا حس و حالی از طبیعت را دارد.


شما می توانید تابلو فرش هایی را داشته باشید که منظره ای زیبا، مانند یک کوچه باغ زیبا را به تصویر کشیده است. این تابلو فرش ها به دلیل بافت دوست داشتنی ای که دارند کمی زنده تر نسبت به تابلو های نقاشی به نظر می رسند.




برای مشاوره و یا سفارش محصول با خانم بزرافشان، مدیریت فروش شرکت فرش تک ستاره کویر تماس حاصل فرمایید:


09103851223


03154750320


03154750321


شرکت فرش تک ستاره کویر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد