تابلو فرش تک ستاره   -  تبدیل عکس به تابلو فرش
تابلو فرش تک ستاره   -  تبدیل عکس به تابلو فرش

تابلو فرش تک ستاره - تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش چهره


یکی از نمونه های تابلو فرش ماشینی ، تابلو فرش سفارشی می باشد ، در این نوع از تابلو فرش ، به بافت هر گونه عکسی که سفارش دهنده سفارش دهد می پردازند ، از جمله ی عکس های سفارش داده شده می تواند عکس چهره ی رفتگان و مردگان ، عکس شهدا , عکس کودکان و عزیزان ، عکس پدر و مادر و حتی بهترین های شما باشد . 

در همین مورد اگر دنبال این هستید که هدیه ای ارزشمند برای عزیزانتان به مناسبت های مختلفی همچون روز مادر ، روز پدر ، ولنتیابن هستید ، به شما تبدیل عکس به تابلو فرش را توصیه می کنیم . 

اگر دنبال ان هستید که نماد و آرم سازمان و شرکت خود را بر روی فرش ماشینی بیاورید ، این کار را برای شما انجام میدهیم . 

برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم : 

صاحبان صنایع سازمان ها و شرکت ها می توانند  از مدیران موفق خود با بافت یک تابلو فرش چهره از ان ها در کنار آرم و لوگوی سازمان خود قدردانی کنند. 

مدیران اومزشگاها و دانشگده ها می توانند روز فارغ التحصیلی دانش اموختگان مرکز اموزشی با بافت تابلو فرشی از تصویر دانش اموختگان از انها تقدیر کنند . 

هدیه ای زیبا به بانوان خوش ذوق ایرانی در سالگرد ازدواج می تواند تابلو فرشی بافته شده از یکی از بهترین لحظات زندگی باشد . 

این نوع از تابلو فرش با بهترین کیفیت فرش ماشینی ، همچون 1000 و 1200 شانه بافته می شود . تابلو فرش شما می تواند همچنین در سایز های متفاوت 50*70 و 100*70 و 100*150 سانتی متر و یا حتی هر گونه سایز سفارشی شما عزیزان بافته شود 

برای سفارش تبدیل عکس خود به فرش ماشینی می توانید عکس خود را از طریق بخش سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش در سایت شرکت تک ستاره کویر بارگزاری کنید تا کارشناسان فروش شرکت ان را بررسی کنند و ان را برای شما بافت کنند . همچنین برای سفارش فوری عکس خود می توانید با شماره 09103851223 تماس گرفته و سفارش خود را از طریق تلگرام برای ما ارسال کنید .

بافت تابلو فرش سفارشی شما حدود ده روز کاری از روز سفارش طول می کشد . 


قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش : 

سایز 50*70 بافت : 350 تومان 

سایز 50*100 بافت:410 تومان 

سایز 100*70 بافت : 650 تومان 

سایز 100*150 بافت : 950 تومان 


شماره تماس : 

09103851223

 خانم بزرافشان 


فرش, فرش ماشینی , تابلو فرش , 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد